Vi søger en ambitiøs og engageret juniorprofil med interesse for IT-service management, som har lyst til at udvikle sig i en rolle med stort ansvar og god mulighed for læring og vækst. Du vil blive en del af et IT Service Management team – et erfarent team, som arbejder med drift og vedligeholdelse af en bred systemportefølje og står foran flere store projekter, der løber frem til 2027/2028.

Teamet består i dag af 5 FTE og har ansvaret for flere systemer. Du vil få en støttende rolle i teamet, hvor du gradvist vil opbygge kompetencer og tage mere ansvar – med rig mulighed for sparring og faglig udvikling.

Hovedopgaver (med mulighed for udvikling)

  • Bidrage til at sikre stabil drift og effektiv håndtering af systemfejl og nedbrud

  • Assistere med at opdatere systemdokumentation og sikre overholdelse af SLA/OLA og kontrakter

  • Støtte i kvalitetssikring af kommercielle krav i udbud

  • Hjælpe med at planlægge og afholde statusmøder med interne brugere

  • Deltage i kravindsamling og dokumentation af funktionelle og ikke-funktionelle krav

  • Assistere i planlægning og facilitering af brugertests

  • Være med til at udarbejde governance-strukturer for udviklingsopgaver

  • Bidrage til udarbejdelse af undervisningsmateriale til brugerne

  • Medvirke i opfølgning på budgetter og drift

  • Understøtte arbejdet med systemroadmaps og evaluering af systemværdi

Det søger vi hos dig

  • En relevant uddannelsesbaggrund inden for IT, digitalisering eller lignende

  • Du har måske haft første job i IT-support, service management eller som projektstøtte

  • En naturlig interesse for IT-drift og forretningssystemer

  • Gode kommunikationsevner og lyst til at samarbejde med både kolleger og forretningen

  • En struktureret tilgang og nysgerrighed på at lære og udvikle dig

  • En proaktiv tilgang til opgaveløsning og lyst til at tage ansvar i takt med din udvikling

Nice to Have (men ikke et krav)

  • Kendskab til brugertest og testmetoder

  • Interesse for datasikkerhed og risikovurdering

  • Erfaring med kravspecifikationer, SLA’er eller governance

  • Kendskab til offentlige IT-miljøer eller større systemlandskaber

Praktiske detaljer

  • Lokation: Storkøbenhavn – min. 3 dage om ugen onsite

  • Opstart: Hurtigst muligt

  • Varighed: Initielt 1 år, med mulighed for forlængelse

Jeg er interesseret

Upload CV

or drag and drop file here

The file cannot be greater than 10 MB.

Allowed extensions: Microsoft Office files/PDF/JPEG/SVG/PNG