emagine søger lige nu en projektleder som kan hjælpe med at assistere programledelsen i et større program for en af vores partnere i den finansielle sektor. Det kan både være en projektleder som har interesse i at assistere eller en tung projektassistent som også har erfaring med projektledelse.

 

Dine opgaver vil være:

·         Sammen med programledelsen drive planlægning af programmet

·         Sammen med programledelsen drive eksekvering af programmet

·         Planlægge og følge op på projektaktiviteter, herunder møder, deadlines og leverancer

·         Udarbejde statusrapportering, præsentationer og referater

·         Håndtere kommunikation mellem programmet interessenter

·         Assistere med budgetopfølgning og tidsregistering

·         Planlægge og drive møder og workshops

 

Forventede leverancer på den korte bane:

·         Bistå med at skabe et overblik over projektets struktur, deadlines og leverancer

·         Etablere effektive arbejdsgange for mødeindkaldelser, dokumentation og opfølgning

·         Opbygge gode relationer til de enkelte spor

·         Lære og anvende de anvendte projektstyringsværktøjer effektivt

·         Bidrage til at optimere processer og forbedre programledelsens effektivitet

 

Lidt om programmet:

Programmet har til formål at løfte en række systemer ud af en eksisterende legacy platform. Der skal blandt andet udvikles et helt nyt regnskabssystem.  

 

Programmet vil køre over en årrække i forskellige bølger med allerede definerede milepæle, der er afstemt med kundernes interne behov og planer.

 

Forventede kvalifikationer:

·         Microsoft Office-pakken (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

·         Jira

·         Dokumenthåndteringssystemer (SharePoint, Confluence eller lignende)

·         Kommunikation og samarbejdsværktøjer (Teams, Slack)

·         Erfaring fra en IT- eller teknologivirksomhed er en fordel, men ikke et krav

·         Alternativt erfaring fra projektbaserede organisationer, konsulenthuse eller virksomheder med mange parallelle projekter

·         Struktureret og detaljeorienteret – kan holde styr på mange opgaver samtidigt

·         Proaktiv og løsningsorienteret – tager initiativ til at forbedre processer

·         Gode kommunikationsevner – kan samarbejde med mange forskellige interessenter

·         Fleksibel og serviceorienteret – klar til at hjælpe porgramledelsen, hvor der er behov
· Positiv og engageret – bidrager til et godt arbejdsmiljø

Start:
19.05.25

Varighed:
31.12.2025

Omfang:
Fuldtid

Lokation:
Onsite i Silkeborg

Jeg er interesseret

Upload CV

or drag and drop file here

The file cannot be greater than 10 MB.

Allowed extensions: Microsoft Office files/PDF/JPEG/SVG/PNG